joi, decembrie 16, 2010

Aşteptând o amintire

 O flacără ce arde-ncet
   Pâlpâie pe masa goală.
   Pe geam stă un buchet
   De roze şi-l privesc cu ură.

   În colţul negru, întunecat
   Stă părăsită o vioară.
   Privesc caietul desenat
   Şi un fior mă încojoară.
  
   Pe scaun praful aşezat
   Nu are nici o urmă.
   O poză veche de pe raft
   O amintire-mi fură.
  
   Pe perna moale de pe pat
   Un fir de păr de-al tău, e încă.
   În aer un parfum ciudat
   Îmi smulge o lacrimă fierbândă.

   Nimic aici nu s-a schimbat
   Pe masa cea rotundă.
   De câte ori acolo ai stat
   Şi te vedeam ca pe o sfântă.

   Mă uit la cerul înstelat
   Şi-mi amintesc ce blândă
   Erai atunci când ai plecat
   Cu faţa ta râzândă.

   Te-am iubit atât de mult
   Şi am plâns o viaţă-ntreagă.
   Eu tot aici o să te aştept
   Să te întorci, iubită dragă.
  
   O flacără se stinge-ncet
   E inima-mi săracă,
   S-a oprit la mine-n piept,
   A încetat să mai bată. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu