duminică, ianuarie 27, 2013

Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi.


     Sa tip, sa arunc, sa sparg….Cu toate ca stiam de mult. E mai dificil acum ca e “oficial”. Mult mai dificil. Intr-un fel simt o eliberare. Dar e greu sa lasi ceva in urma, un trecut lung cu multe situatii frumoase. E dureros sa incepi sa uiti. E si mai dureros sa renunti la cineva la care inca tii si pentru care inca ai sentimente dar pentru care stii  ca nu se mai poate face nimic. No more rabbits in my hat to make things work. Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi. S-a incheiat un capitol dar cartea continua. Asta e ceea ce unii numesc destinul. Important acum e sa ne concentram pe viitor, pe ceea ce a devenit prioritar pentru noi.
     Regretele nu isi mai au locul aici, acum. Timp destul a fost sa facem ceva, degeaba ne mintim ca poate se mai poate salva o ramasita. Chiar daca lucrurile nu se vor schimba foarte mult in ceea ce ne priveste, pentru ca in ultima perioada a fost cam tot asa, eu amic si tu amica, vom simti oarecum o oarecare urma de regret.
Nu pierdem nici unul nimic. Cu timpul toate au devenit de la sine si noi insine la fel ceea ce, intr-un final, suntem. “Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma”. Viata in cenusa sau pamant, raul in bine si invers si noi in prieteni.
     Chiar daca am sperat pana in ultimul moment nu neg faptul ca de la un moment dat, mi-am dorit clipa asta. Oricum era inevitabil. Am avut parte si de prelungiri, si de golul de aur si de penalty-uri. Atat doar ca le-am ratat.
     Future and past, past and future. Doua ecuatii simple: o necunoscuta si o rezolvata. Viitorul e necunoscut dar previzibil, de cele mai multe ori. Iar lucrurile oricum vin de la sine si e mai bine asa de multe ori. De aceea e simplu. Trecutul ne invata ceea ce sa facem sau nu in viitor. Asta pentru cei ce au urechi sa auda si ochi sa vada. De aceea e simplu.
     Nu mai are rost sa cautam vinovati sau sa ne autoinvinovatim. Lucrurile au venit de la sine, asa cum am mai discutat. Destinul nu a fost alaturi de noi.
     Focus pe ceea ce trebuie facut, nu pe ceea ce a fost. Chiar daca unele evenimente din trecut ne raman blocate in minte, le pastram undeva acolo si le vedem uneori in imaginatie, chiar daca nu putem trece cu vederea foarte usor ceea ce a fost, viata continua. Uita-te in jur si ai sa iti dai seama. Nimanui nu ii pasa. Fiecare are greutatile lui. Nu am murit unul fara altul si nici nu vom muri. Oamenii se mira, ne compatimesc si gata. Trec mai departe la inchisoarea lor.
     Imi pare rau!

     Mai departe, numai Dumnezeu stie ce va fi.

And that’s how it’s done!!!!


From now, I am your best friend. Till “next one” will replace me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu