miercuri, ianuarie 02, 2013

Cum mi-am petrecut de Revelion


     E un moment în care simt că am nevoie de cineva lângă mine. Spun că nu ştiu de cine. Cineva anume. Toţi cei de aici au pe cineva lângă ei. Eu am avut în fiecare an, acum nu mai am. Sunt prietenii şi doar atât. E  o limită până la care sunt foarte ok, dar de la un anumit punct simt nevoia de un gest, ceva, orice care să îmi arate că pot conta pe mângâierea cuiva în anumite momente. Da, de cele mai multe ori spun că sunt o fire solitară. Da, e adevărat, însă fiecare avem astfel de scăpări. Şi mai ales în astfel de clipe.
     E revelionul. Sunt cu prietenii mei la cabana unuia dintre ei. Dar, fără să expun un cuprins întreg de motive pentru care să caut alte scuze şamd, prietena mea, cu care sunt împreună de şase ani, nu e aici. Nu au trecut nici şase luni de la moartea mamei ei,e un motiv bun. Dar şi mai multe altele. Nu zic nimic mai mult decât că simţeam nevoia să fie aici, cu mine, chiar dacă relaţia noastră nu e pe un făgaş normal în ultima perioadă(ultimul an...) .
     E ajunul anului nou. În loc să îmi petrec timpul cu ea, scriu aceste rânduri pentru a mă confesa cuiva. Mie. Pentru că prin aşternerea pe foaie a unor gânduri, de cele mai multe ori mă consolez. Acum parcă nu e chiar aşa. Dar tot nu e rău. Mai bine decât nimic sau să îmi asmut prietenii asupra ei. Şi aşa relaţiile sunt tensionate. Înţeleg multe, dar schimbarea deciziilor de la o oră la alta e covârşitoare pentru mine. Mă omoară, mă fac să îmi doresc să am în acele momente puterea să zbor pe lună şi să stau acolo singur câteva zile(luni, ani) urlând.
     E seara dinainte de schimbarea anilor. Iar eu îmi iau gândul de la ceea ce înseamnă cuplu.Nu beau din această cauză, nu mă droghez şi nu îmi doresc  sinuciderea. Nu plâng, nu mă plâng şi nu fac altora zile negre cu poveştile mele. Mai simt doar câteodată nevoia de ea...acum, oricare ea...oricare ea ar putea să fie lângă mine şi să umple un gol. Un gol adânc, un crater de vulcan, un sentiment care trădează nevoia de ea. Hulim şi ne plângem de ea, dar uneori...chiar şi acum, ea îmi lipseşte. Îţi lipseşte şi ţie, pentru că ştiu că nu sunt singurul aflat în situaţia asta. 
     E un moment de acalmie. E un moment din multele în care vroiam să fi alături de mine. Chiar dacă mai rare în ultima perioadă sau nespuse pentru că nervii iau loc instantaneu puţinelor sentimente care au mai rămas, astfel de momente cântăresc greu. Nici nu ştiu cum să spun că mă simt. Trădat, expulzat, indezirabil, părăsit, uitat, abandonat? Toată stima şi respectul pentru deciziile tale! Dar la fel cum tu îţi expui motivele de a „nu” sau „da”, şi eu îmi expun motivele pentru mine.
     Vă doresc tuturor un an mai bun, multă sănătate şi dragoste!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu