joi, noiembrie 01, 2012

Concediu

     De azi cică sunt în concediu. O săptămână magică în care o să fac o călătorie minunată. Am să îmi încep turul cu Ungaria, unde vreau să merg la băile Hajduszoboszlo, o staţiune superbă unde mă simt în largul meu înconjurat de zeci de bazine cu apă termală.
     De acolo voi merge în Austria, să colind un pic Alpii, poate un pic de schi sau căţărări, cine ştie.
     Din Austria o să îmi iau tălpăşiţa în Italia, unde mi-am dorit mereu să ajung în Veneţia; înainte să  se scufunde de tot. O tură de încălzire pe la Domul din Milano, o măsurătoare cu bolobocul la Turnul din Pisa şi....surpriză: înapoi la Milano, la aeroport, unde o să mă îmbarc înspre...Fiji. Mi-am ales pachetul celor de la Namale pe insula ce ii poartă numele,aşa zisa "definition of paradise". Spa, aventuri, scuba diving şi multe alte răsfăţuri boiereşti.
     Din păcate voi fi acolo doar cinci zile, pentru că mă voi întoarce în Europa.În Germania, mai precis, unde voi vrea să vizitez câteva din ruinele Celui de-al Doilea Război Mondial. Tot ce se poate vedea într-o zi. He he, bugetul....
     Din Germania iau din nou avionul spre Franţa, pentru că la Tour Eiffel nu am fost niciodată şi mereu mi-am dorit să scuip de sus pe cineva. Poate dau şi de unul sau doi compatrioţi jidani şi o să le găuresc găoaza dacă o să o găsesc în negrul lor absolut.
     Şi în sfârşit din ţara celor care nu vorbesc engleza mă voi întoarce în draga noastră Românică. Aici după lunga şi ostenitoarea călătorie în toată lumea, mă voi relaxa în patul meu şi voi reveni cu picioarele pe pământ. Nu de alta dar visez şi eu frumos uneori. Chiar şi acum.
     Sponsori? :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu