duminică, decembrie 04, 2011

Ce alegeri facem?

          A trebuit să aleg din nou. Şi poate că din nou nu am ales bine. De fiecare dată când mi se oferă un job, vine şi cel de-al doilea după el. Cel care mi se pare mie a fi mai ok, în cele din urmă din păcate, se dovedeşte a fi fail. Sunt într-adevăr mai mulţi bani în joc, dar ideea este că şi cheltuielile cu deplasarea sunt pe măsură. Înseamnă că nu am realizat mare lucru. Şi ideea este că persoanele de la care vin propunerile contează în mare măsură. Ce e mai aiurea? Voi pierde timp mult degeaba. Foarte mult timp în care nu voi face mare lucru. Nu tu internet, nu tu prize în jurul meu....nu nimic. Doar eu şi munţii. Nu că nu mi-ar place la munte, să nu înţelegem greşit, dar...
          Sunt sigur însă că voi trece cu bine şi peste asta. Sunt momente în care stau să mă întreb dacă am ales bine, dacă mă voi descurca, dacă voi face faţă la tot ceea ce înseamnă nou.
          Îmi doresc să fie aşa.Vreau să pot. Oricum nu am încotro. Trebuie să o fac şi o voi face. Ceea ce mă deranjează însă e alegerea pe care am făcut-o. Şi faptul că trebuie să aleg. De ce trebuie să alegem de fiecare dată când se iveşte o astfel de oportunitate. O să zici că trebuie să mă bucur că am de unde alege pentru că alţii nu au nici măcar atât. Dar poate că nu vreau să aleg şi nici să fiu comparat cu alţii. În general ni se dă de ales. Să îmi zici tu mie cuţu dacă în 90% din cazuri nu a trebuit să alegi, indiferent de situaţie. Subliniez, indiferent în ce domeniu, situaţie. Unii dintre voi ar spune că acum îmi vărs supărarea aici, cu voi. Ce vă pasă vouă de alegerile proaste ale altora, când voi le faceţi pe a voastre! De ce a-ţi citi ce tâmpenii face unul sau altul când voi aveţi problemele voastre? Pentru că, poate, vei învăţa să nu faci la fel. Poate...

         Şi da, uneori îmi pare rău pentru alegerile făcute. Dar îmi trece repede. Am norocul că ştiu să mă autoconsolez. Totul în viaţă e trecător, cum zic mulţi. Până şi alegerile proaste trec....şi efectele lor la fel. Chiar dacă mai greu, dar trec.
          Contează omul. Şi cel care primeşte oferta, dar în special cel care o face

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu