duminică, octombrie 14, 2012

Eu , cu cine votez?

     Plouă de rupe. E o vreme care mă ţine închis în casă. Nu am nimic în minte, nici măcar urma de acel "fă ceva" sau apucă-te de completat actele şi fă-ţi monetarul. Cine a zis că vremea rea e vreme de numărat banii s-a înşelat amarnic.
     Era să uit faptul că nu am mai postat de multă vreme; şi ce, mare pierdere...!
     Mă doare fundul de la cât am stat în poziţia asta de laptop, dar mă doare în fund că tot nu mă mişc de aici.
     Vremea de afară nici măcar nu mă inspiră. Singurele momente în care îmi vine :) sunt cele în care conduc liniştit pe drumuri de ţară care au văzut asfaltul când Noe construia faimoasa arcă.Şi îmi vin în minte tot felul de idei care de care mai trăznite, însă nu găsesc nici momentul şi nici locul potrivit să le pun pe foaie. Că de ar fi să mă opresc acolo unde mă trăzneşte, oamenii ar face cancer de la atâta aşteptare a mult râvnitelor ţigări. Unii poate vă opriţi asupra acestui paragraf şi vreţi să mă corectaţi spunându-mi că de fapt ţigările produc cancerul. Pe dreaquuu...Fiţi serioşi ! Mă gândesc de cât timp are nevoie un om să facă cancer de la pipe şi de cât timp are nevoie să îşi cumpere un pistol cu care să se împuşte că fufa de nevastă-sa se fufu cu alţii. Dau un exemplu, şi doar atât. Până să ajungi să mori de cancer pulmonar sau la gât din cauza cancerului provocat de mahoarcă, mori de cancer la prostată, tumoare pe creier, dacă ai pe ce, ceva BTS luat de pe la curva de ieri, sinucidere din diverse motive sau pur şi simplu lovit de fulger...sau fulgerător de tren. :)))  Râd pentru că îmi imaginez ultima scenă.... :))))
     Deci, de unde am plecat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu